Jõuluhullus - "Naeltega hobuserauad"

Jõuluhullus alaku!

Pean tunnistama, et ma olen suuremat sorti sucker for Christmas.:) Viimastel aastatel on lisaks kingiostmisele lisandunud ka erinevate jõulutoitude tegemise hullus või noh mõistlik valmistamine, nagu ma seda ise nimetan. :) Hiljuti ütles üks sõbranna just, et kui mul midagi muud parema teha pole kui jõuluküpsiseid nädalavahetustel küpsetada, siis võin tema juurde parem lapsi hoidma minna. :) No ma ei saa kohe sinna midagi parata, piparkookides, kuuse- ja jõulupraelõhnas, küünlasäras - selles kõiges on midagi erilist... Mälestused lapsepõlvest, perega veedetud aeg, mõnus toit laual... Ühesõnaga jõuluhullus alaku! :)

"Hästskor med söm" ehk "Naeltega hobuserauad"  (detsember 2013)


Väikeseks jõulusissejuhatuseks sai tehtud veel üks sats küpsiseid raamatust "Sju sorters kakor" Ica bokförlag, 1994. Väga dekoratiivsed, mahlased ja martsipanimaitsesed küpsised. Neid teeks veel teinekordki. 

ca 60 

Vaja läheb:
300 g mandlimassi
100 g margariini või võid
2 1/4 dl nisujahu


Kaunistamiseks:
tuhksuhkrut
munavalget
sulatatud küpsetusšokolaadi

Riivi mandlimass suure riiviga.
Lisa või ja jahu.
Töötle segust tainas.
Pritsi tordipritsiga tainast ümmargused jupid ja lõika nad 10 cm-pikkusteks tükkideks.
Vormi juppidest hobuserauad ning aseta nad küpsetuspaberiga kaetud plaadile.
Küpseta küpsiseid 200 kraadi juures umbes 8 minutit. 
Lase küpsistel jahtuda.
Kaunista jahtunud küpsised tuhksuhkru- ja munavalgeglasuuriga ning sulatatud šokolaadiga.








Kommentaarid

Populaarsed postitused