Peedi-oakotletid


Peedi-oakotletid (september 2013)

Kuna mul oli kodus peedisupist alles 2 väiksemat peeti, siis nuputasin tükk aega, mida nendega peale hakata. Supiks liiga vähe, salatit nagu ei tahaks... Olin kunagi proovinud peedikotlette juba teha ning mõtlesin, et teen neid siis ka sellel korral, aga proovin natuke teistsugust lähenemist ja leidsingi selle Nami-Nami retseptikogu retsepti. Tundus põnev ja saigi proovitud. Majoraani mul kodus polnud ning selle jätsin välja. Iseenesest oli kotletid päris maitsvad, eriti kui nad värskelt pannilt tulles suhu sai pista. Külmalt nad väga maitsvad enam polnud ja ka struktuurilt muutusid nad üsna kiiresti, vajudes kokku.  Mis mind aga maitse juures häiris, oli minu maitse jaoks liialt tugev oregano maitse. Järgmisel korral olen kindlasti sellega ettevaatlikum. 

Vaja läheb:

3 peeti
2 toorest kartulit
400 g konservube
1 sibul
2 küüslauguküünt
1 slp punet
1 slp majoraani (ei kasutanud)
 musta pipart
1 tl soola
1 - 2 dl nisujahu
praadimiseks õli

Koori ja riivi peedid ja kartulid peenelt. 
Suru nõrutatud konservoad kahvliga jämedaks püreeks. 
Haki sibul ja küüslauk.
Sega peet, kartul, oad, sibul-küüslauk kausis, sega juurde jahu.
Kuumuta pann ja lisa õli. 

Tõsta tainast lusikaga pannile. 
Küpseta üsna madalal kuumusel mõlemalt poolt kaunilt pruuniks.
Serveeri nt kartulitega.
Kastmeks sobib külm jogurti- või hapukoorekaste.


Kommentaarid

Populaarsed postitused